قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مدت زمان شارژ شدن پاوربانک

یکی از موضوعات مهم دیگری که اغلب افراد حین خرید پاوربانک بدان بی‌توجه هستند، سرعت شارژ شدن باتری خود پاوربانک است. بسیاری از بانک‌ها با کابل USB به‌راحتی شارژ می‌شوند. اما بعضی پاوربانک‌های بازار هم هستند که باید ساعت‌ها زیر شارژ بمانند لغایت کاملا باتری آن‌ها شارژ شود. این چگونگی بی گمان خوشایند بسیاری از کاربارن نخواهد بود. یکی از دلایلی که باعث می‌شود بعضی پاوربانک‌ها خیلی کند شارژ بشوند، ولتاژ ورودی ۵ ولتی آن‌ها است.

به همین دلیل اثناء خرید پاوربانک در کنار بررسی توانایی آن در شارژ تند گوشی‌های هوشمند، به فناوری‌های به کار رفته در شارژ سریع باتری درون پاوربانک نیز دقت کنید.

ایمنی

ممکن است این سوال برایتان قبل بیاید، آیا ممکن است پاوربانک به باتری گوشی یا تبلت صدمه بزند؟ آیا در فرآوری پاوربانک‌ها اصول ایمنی در نظر گرفته می‌شود؟ در برخی پاوربانک‌ها به روشنی مشخص شده است که اصول ایمنی را رعایت شده است. در همه پاوربانک باید بتواند در مقابل ولتاژ، بیش از حتماً شارژ شدن، جریان، حرارت و پیوندیدن اختصار ایمن باشد. این موارد در پاوربانک‌ها به چهره ذیل ذکر می‌شوند: 

ولتاژ بیش از بی گمان نرمال (Over Voltage Protection)
بیش از مرز شارژ شدن (Over Charge Protections)
شدت جریان بیش از مرز (Over Current Protections)
گرما (Over Heat Protections)
اتصال اختصار (Short-Circuit)

شدت جریان هوشمند

قابلیت شدت جربان هوشمند می‌تواند جریان ایده‌آل دستگاه‌های مختلف را تامین کند
با پروا به تنوع گسترده‌ی گجت‌های هوشمند و تجهیز آن‌ها به باتری‌‌های مختلف، هستی پاوربانک تبلیغاتی  هوشمند با قابلیت تامین شدت جریان متناسب با هر دستگاه، حس می‌شود. در همین راستا شرکت‌های تولید‌کننده‌ی این دستگاه، به توسعه‌ی فناوری‌های پیشرفته‌ای برای تنظیم شدت جریان خروجی با پروا به احتیاج پرداخته‌اند. این فناوری‌ها با نام‌های مختلفی اعم از Fit Charge یا AI Power‌ با پروا به برند سازنده، شناخته می‌شود. توصیه می‌شود هنگام خرید، بهره‌مندی پاوربانک از این قابلیت را در اولویت‌های اصلی خرید خویش پیمان دهید.

شارژ بی‌سیم

پاوربانک

برخی پاوربانک‌های موجود، به فناوری‌های انتقال بی‌سیم تاب اعم از Qi مجهز شده‌اند تا نیازی به پیوستگی با سیم به گوشی نباشد. قبل از خرید این دستگاه‌ها باید از پشتیبانی گوشی هوشمند خود از فناوری شارژ بی‌‌سیم اطمینان حاصل کنید. البته امکان شارژ گجت‌ها از طریق سیم با پاوربانک‌های بی‌سیم نیز وجود دارد. اما به علت قیمت بیشتر آن‌ها، فقط در صورت استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم، خرید این نوع خاص از پاوربانک‌ها پیشنهاد می‌شود.

مقاومت در مساوی ضربه و نفوذ مایعات

برخی پاوربانک‌ها برای شرایط آب‌وهوایی گوناگون و مقاومت در مساوی ضربات و نفوذ مایعات طراحی‌شده‌اند. این محصولات برای کاربران همش در سفر گزینه‌ای ایده‌آلی به شمار می‌آید.

پاوربانک ضد آب

ابعاد پاوربانک 

بی‌شک ابعاد پاوربانک هم یکی از موضوعات مهمی است که حین خرید باید بدان پروا داشته باشید. بالطبع اگر پاوربانکی با گنجایش بالا و تعداد پورت‌های اغلب دربایستن داشته باشید یا اقدام به خرید نمونه‌های خورشیدی کنید، ابعاد شارژر به اتفاق شما بزرگ‌تر خواهد بود. پاوربانک‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگون و در کلاس‌های وزنی متفاوت به‌فروش می‌رسند. می‌توانید پاوربانک کمتر ۱۰۰ گرم تا بالای ۴۰۰ گرم در بازار پیدا کنید. پاوربانک‌های بیش از ۴۰۰ گرم در کلاس وزنی سنگین طبقه‌بندی می‌شوند. پاوربانک‌های معمولی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم وزن دارند.

کیبورد جدید مایکروسافت با حسگر اثر انگشت معرفی شد

به گزارش وب‌سایت ویندوز سنترال، کیبورد جدیدی در فروشگاه آنلاین مایکروسافت معرفی شده که به سنسور اثر انگشت مجهز است. این صفحه‌کلید که Modern Keyboard نام دارد، با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد‌ شد. از نظر طراحی، صفحه‌کلید جدید مایکروسافت بسیار شبیه به صفحه‌کلید اختصاصی سرفیس استودیو است. هرچند مشخصات کامل این صفحه‌کلید اعلام نشده؛ اما یکی از ویژگی‌های جالب آن امکان استفاده به‌صورت باسیم و بی‌سیم است.

محصول دیگری که به‌ همراه صفحه‌کلید جدید مایکروسافت معرفی‌ شده، یک ماوس با نام Modern Mouse است. قیمت این محصول ۴۹.۹۹ دلار است که معادل قیمت Surface Mouse است. به‌ نظر می‌رسد این محصول همان Surface Mouse است که مایکروسافت در نظر دارد آن را با نام جدیدی به فروش برساند؛ هرچند مشخصات کامل این محصول نیز اعلام نشده است. البته در حال حاضر این دو محصول قابل سفارش نیستند؛ اما قرار است به‌زودی در معرض فروش قرار گیرند.

در پایان شما را به تماشای ویدئو‌هایی از این دو محصول دعوت می‌کنیم.

Microsoft Modern Keyboard

Microsoft Modern Mouse

پایونیر اولین اسپیکر مخصوص آیفون با پورت لایتنینگ را معرفی کرد

پایونیر سعی در معرفی این اسپیکر جدید به عنوان راهکاری برای تبدیل آیفون به یک اسپیکرمخصوص کنفرانس به جای اسپیکر موجود روی خود آیفون در محیطهای پر سر و صدا دارد.

پیش از آیفون ۷ امکان اتصال آیفون توسط یک پورت AUX به اسپیکرهای متنوع وجود داشتولیپس از حذف پورت 3.5 میلیمتری در آیفون تنها راه اتصال با پورت لایتنینگ بودسایر اسپیکرهایمخصوص کنفرانس به منبع تغذیهی جداگانه احتیاج دارند و به بلوتوث گوشی متصل میشوند کههمواره به خوبی یک کابل برای اتصال عمل نمیکند.

ریز رالی پایونیر

رِیز رالی به سادگی توسط پورت لایتنینگ به آیفون متصل میشود و یک ورودی لایتنینگ مجزا هم درانتهای خود دارد که بتوان هنگام استفاده از آن، آیفون را هم شارژ کردعلاوه بر اسپیکر، رِیز رالی یکدکمهی هوشمند هم در بالای خود جا داده است که برای قطع و یا پخش تماس و آهنگ قابلاستفاده است.

پایونیر همچنین ادعا کرده است که رِیز رالی به عنوان یک اسپیکر usb هم میتواند به مک یاکامپیوتر شخصی متصل شود. (برای این کار کافی است یک کابل usb را به پورت ورودی لایتنینگموجود در اسپیکر وصل کنید.) رِیز رالی همچنین در آینده توسط یک اپلیکیشن آیاواس قابلیت‌هایجدیدی ارائه می‌دهد.

از نظر کیفیت صدا، احتمال میرود با توجه به تبلیغات پایونیر که صرفا روی قابلیت کنفرانس اینمحصول -بدون اشاره به پخش موسیقی یا ویدیوتمرکز کرده است، کیفیت صدای آن هم از این حدفراتر نرودپایونیر اشارهای به وضوح صدای این محصول نکرده‌ است، پس بهتر است فقط اگر ازاسپیکر آیفونتان زیاد استفاده میکنید به فکر خرید این محصول باشید.

ریز رالی پایونیر

رِیز رالی فعلا در سه رنگ مختلف (مشکی، سفید و خاکستریو با قیمت ۹۹/۹۵ دلار از این ماه درسایت آمازون و اپل قابل سفارش استرِیز رالی جدید به عنوان اسپیکر کنفرانس عضو جدید خانوادهرِیز پایونیر استعضو دیگر این سری محصولات ایرفونهای دارای کابل لایتنینگ و قابلیت حذفصداهای مزاحم با قیمت ۱۴۹/۹۵ دلار است.


S Pen جدید سامسونگ؛ هوشمند‌تر و با امکانات بیشتر

با وجود اینکه قلم اس پن همواره در کنار گوشی‌ها و تبلت‌های خانواده‌ی نوت سامسونگ عرضه می‌شود، اما در چند سال اخیر بروزرسانی‌های قابل توجهی برای این قلم‌ ارائه نشده بود. در کنار فبلت نوت ۸، سامسونگ از نسخه‌ی جدید اس پن پرده‌برداری کرد که بروزرسانی‌های جدیدی دریافت کرده و شباهت آن به قلم‌های عادی بیشتر از قبل شده است.

پیش از هرچیز، اس پن جدید دارای نوک نرم‌تری است و حساسیت آن به فشار نیز در مقایسه با مدل‌های پیشین اس پن افزایش یافته است. این بهبودها قطعا مورد توجه هنرمندانی قرار خواهد گرفت که از تبلت‌‌ خود برای طراحی استفاده می‌کنند. به‌علاوه، ترکیب اس پن جدید و فبلت نوت ۸ امکاناتی بیش از طراحی برای دارندگان اس پن جدید فراهم می‌کند. برای مثال، امکان نوشتن پیام‌ها با دست، به‌جای تایپ کردن آن‌ها وجود خواهد داشت. همچنین، کاربران می‌توانند با کمک برنامه‌ی Live Message نوت‌هایی را بنویسند و پس از اعمال افکت‌های مختلف، همان نوت‌ها را به‌صورت تصاویر متحرک GIF در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

نوشتن با اس پن جدید نیز سریع‌تر از قبل شده‌است. در مدل‌های قبلیِ اس پن، برای نوت‌برداری‌های سریع لازم بود قلم را از محفظه‌ی‌ خود خارج و سپس قفل گوشی را باز کنید. اما به‌ لطف ویژگی موسوم به Screen Off Memo، می‌توانید پس از خارج کردن گوشی از محفظه‌، شروع به نوت‌برداری‌ کنید. این ویژگی نه تنها مشکلی برای امنیت دستگاه شما ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه همچنین اجازه‌ی نوت‌برداری‌ و ویرایش نوت‌ها تا حداکثر صد صفحه را روی نمایشگر همیشه روشن (Always ON) نوت ۸ فراهم می‌کند. اس پن جدید برای جهان‌گردان نیز ابزاری مفید خواهد بود. جهان‌گردان می‌توانند با حرکت دادن اس پن روی متن، آن‌ را ترجمه کنند. علاوه بر این، امکان تبدیل واحد‌های پول نیز به همین روش وجود خواهد داشت.

لاجیتک از نسل جدید موس و کیبورد گیمینگ خود رونمایی کرد

در حالی که اولین روز ایفا ۲۰۱۷ به‌صورت غیررسمی شروع شده است، کمپانی‌های مختلف نیز معرفی محصولات جدید خود را آغاز کرده‌اند. لاجیتک، نسل جدید موس و کیبورد بی‌سیم خود را به ترتیب با نام‌های G630 LIGHTSPEED و G613 LIGHTSPEED برای گیمرها رونمایی کرد. همچنین این کمپانی امروز موس‌پد گیمینگ خود را به نام G840 XL معرفی کرد.

موس گیمینگ بی‌سیم جدید لاجیتک از دو حسگر جدید HERO بهره می‌برد تا بتواند دقت و حساسیتی تا ۱۲۰۰۰ نقطه‌براینچ را در اختیار کاربر قرار دهد. HERO که مخفف سنسور High Efficiency Rated Optical است، سطح جدیدی از کارایی با مصرف پایین را به کاربران ارائه می‌دهد. لاجیتک مدعی است که موس جی ۶۳۰ می‌تواند ۵۰۰ ساعت بدون وقفه با بیشترین توان ممکن کار کند. همچنین تکنولوژی بی‌سیم لایت‌اسپید این کمپانی عملکرد بسیار خوبی به صورت بی‌سیم دارد و قابلیت اطمینان آن بی‌نظیر است. موس جدید لاجیتک با قیمت ۶۹.۹۹ دلار، از امروز قابل خریداری است.

کیبورد مکانیکی جی ۶۱۳ لاجیتک نیز از تکنولوژی بی‌سیم مشابه موس جدید این شرکت بهره می‌برد و نرخ واکنش آن رقم بسیار سریع یک میلی ثانیه را نشان می‌دهد. این کیبورد برای ارتباط با دستگاه‌های مختلف از ارتباط بلوتوث استفاده می‌کند. شش کلید G قابل برنامه‌ریزی و کلیدهای سوئیچ مکانیکی Romer-G، تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی کردن را به شما هدیه می‌کند. سوئیچ‌های Romer-G با دقت در فاصله‌ی ۱.۵ میلی‌متر کار می‌کنند که نسبت به رقبا تا ۲۵ درصد کوتاه‌تر و سریع‌تر است. این سوئیچ‌ها با فشار بسیار کم و تحریک تنها 45g واکنش بسیار خوبی نسبت به فشار دارند و از همین رو برای بازی کردن طولانی مدت خیلی مناسب بوده و دستان شما را خسته نمی‌کنند. لاجیتک مدعی شده است نسل جدید کیبورد گیمینگ این شرکت تنها با دو باتری قلمی AA تا ۱۸ ماه شارژدهی دارد. قیمت این کیبورد ۱۴۹.۹۹ دلار است و از همین ماه آگوست امکان خرید آن وجود دارد.