قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

شروع کار وردپرس

وردپرس در پیش درآمد به عنوان یک سیستم رایگان وبلاگ‌ نویسی شناسایی شد. بعد همانطور که می‌بینید، محتوا محور بودن، در سابقه این سیستم مدیریت درونمایه جای دارد. بعد از چند سال به صورت یک CMS رایگان برای ایجاد وب سایت معرفی شد و با گذشت زمان، سرتاسر وب را تصاحب کرد. یک پاسخ درخور برای سوال وردپرس چیست می‌تواند «تشکیل دهنده ۳۰ درصد سرتاسر وب» باشد! دلیل محبوبیت زبان برنامه نویسی پی اچ پی با وجود نقطه ضعف های بی آمار آن را نیز باید همین باره دانست. وب بدون وردپرس هیچ شده و وردپرس نیز بدون پی اچ پی وجود ندارد. گفتنی است این سیستم مدیریت درونمایه بدست مای اس کیو ال (MySQL) پشتیبانی می‌شود.


وردپرس چیست


پاسخ دیگری برای وردپرس چیست می‌تواند ابزاری ماژولار برای طراحی تند تارنما باشد. در تارنما های قدیمی، در چهره دربایستن به افزودن یک قابلیت هر چند کوچک، می‌بایست از آغاز برنامه نویسی سپریدن می‌دادیم، ولی وردپرس و بیشتر سیستم های مدیریت محتوای متن مفتوح ساختاری ماژولار دارند، به این طریق که می‌توانند همچون ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و دیگر پلتفرم ها، بر رویشان نرم افزارهایی نصب کرد و به قابلیت هایشان افزود. همین موضوع سبب شد کمپانی هایی با هدف گسترش نرم افزارهای وردپرس، که با عنوان افزونه (Extension) شناخته می‌شوند، شکل بگیرند. در بین این افزونه ها ابزارهای زیادی با منظور کمک به شفا وضعیت سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو برپایی شده‌اند. آموزش پکیج سئو  به عنوان دوست داشتنی ترین افزار سئو سایت وردپرس می‌توان به یوست (Yoast) اشاره کرد که پیروان زیاد بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.


اینتن مفتخر است با توجه به اهمیتی که برای ایجاد وب سایت های دارای پشتوانه سئو قائل است، پروژه های طراحی سایت خویش را با به کارگیری وردپرس سپریدن می‌دهد. برای دریافت اطلاعات اغلب پیرامون خاصیت های تارنما های ایجاد شده به دست متخصصان و برنامه نویسان اینتن، با این کمپانی تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.