قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

noindex کردن صفحات با عنوان یکسان

این نکته برای سئو مهم است ولی متأسفانه بسیاری نادانسته مرتکب آن می شوند ، مشکل این است که برای یک سایت محتوا هایی با عناوین تکراری ایجاد می شود که اصلا برای سئو سایت خوب نیست ، البته اگر ساختار پیوندهای یکتای شما پسندیده نباشد . ما در قبل گفتیم محتوا و عناوین آنها حائز اهمیت بسیاری برای سئو است بخصوص اگر در بر گیرنده واژه ها کلیدی نیز باشد اما از آن طرف محتواهایی با عناوین تکرار به ضرر بهینه سازی سایت می باشد .


برای رفع چنین مشکلی می توانید از تگ <meta name=’robots’ content=’noindex’ /> در ابتدای صفحات مانند با ارزش کمتر استفاده کنید، برای انجام این کار می توانید از افزونه All In One Seo Pack استفاده کنید تنها کافیست آن در مخزن وردپرس جستجو و سپس روی سایت خویش نصب کنید .


۶- استفاده از پلاگین های کش برای بالا بردن سرعت لود سایت

افزونه های کشینگ برای هر سایتی بایسته و سودمند است چرا که به طور چشمگیری سرعت سایت را بالا می برد و همین مورد برای سایت بسیار مؤثر است .


افزونه های کشینگ دو ویژگی زیاد سودمند دارند :


سرعت لود وبسایت شما را تسریع می بخشد .

میزان درخواست ها به وب سرور شما را کاهش می دهد .

۷- به کارگیری CDN برای افزایش عملکرد سایت

CDN برای سایت های میانه تا بزرگ که دارای شمار زیادی محتوای استاتیک (مانند تصاویر، جاوا اسکریپت، CSS) باشد ، بی اندازه سودمند است . CDN مایه می شود فایل ها بین سرور های متعدد در یک شبکه گسترده پیمان گیرد و زمانی که کاربر از سایت بازدید می کند کم و بیش ترین سرور به آن کاربر مشخص شده و فایل های باره عقیده را برای او برگزیدن و با سرعت بالا تری در برگزیدن او قرار می دهد .


neor.ir و cdniran.ir جزو برترین سرویس دهنگان CDN در ایران می باشند که میتوانید برای به دست آوردن اطلاعات اغلب به این سایت ها مراجعه کنید .


۸- به سراغ یک هاستینگ بهتر بروید!

هاست یگانه از تکه ها های بسیار مهم در طراحی و ساخت سایت می باشد . شما بعد از بهینه سازی کد ها، استفاده از یک پلاگین کش و یک سرویس CDN، سعی کرده اید سرعت خود را تا میزان اکثریت ارتقا دهید ، پس از انجام چنین کارهایی حال وقت آن است که به سرورهای تند تر یک میزبان وب بهتر برویم ، البته گزینش هاستینگ بهتر است در آغاز پیشه اتفاق بیافتد.


ولی خب شما هاست خود را در گزین کردن دارید در اینجا ، شما شدنی است با میزبان خود تماس بگیرید و از آنها ، سرعت زیر لود شدن سایت خود را جویا شوید . اگر آنها انگیزه ها خاصی را برای شما نیاورند و باز هم شما را با چنین مشکلی فقط گذارند باید بگویم که وقت جایگزینی هاست و انتقال سایت می شود ، چرا که مشخص خواهد شد سرور آنها کند می باشد .


شرکت های هاست خویش در ایران کم نیست که شما بتوانید از آنها سرویس بگیرید آموزش ساده سئو وردپرس  با کمی تحقیق می توانید آنها را شناسایی و از سرویس آنها استفاده کنید ، وانگهی شما می توانید با حضور در انجمن های مختلف که در چنین مقوله هایی به گفت و گو می پردازند و شمار کاربران زیادی را دارند ، به بحث و گفتگو پرداخته لغایت بتوانید در پایان یک برگزیدن عالی داشته باشید .


۹- بلاک کردن نظرات اسپم

یکی از خاصیت های نسخه جدید وردپرس این است که ما کمتر شاهد ، گرفتن نظرات اسپم و هرز در درونمایه های سایت خود هستیم ولی باز هم آنها ارسال می شوند و شما را نیازمند افزونه های ضد اسپمی کنند . شما با کمک افزونه ای همانند akismet می توانید آنها را معرفی و حذف نمایید. شما باید حتما به اسپم ها در سایت خویش پروا کنید چرا که هر چه شمار آنها در یک متن یا درونمایه بسیار باشد ممکن است موتورهای جستجو آن متن و درونمایه را بی ارزش دانسته و رتبه پایینی برای آن قائل شود .


۱۰- لینک دادن به مطالب کهن در مطالب جدید

به مرور سررسید درونمایه ها تو سایت کهن می شوند به طوری که چه بسا رفته رفته این درونمایه های باستانی دیگر بازدید نداشته باشند ، شما باید بدانید آنها همچنان می توانند برای سایت شما حائز ارزش باشند .


زمانی که شما یک محتوا جدیدی را ایجاد می کنید ، و آن را برای انتشار در سایت خود آماده می سازید ، باید کوشش خود را کنید تا در بین متن ها به مطالب کهنه تر خویش لینک دهید و با این پیشه در واقع لینک های داخلی برای متون و محتوای سایت خود برپایی کنید . این شغل باعث می شود محتوا های باستانی تر نیز خوانده و موجب خزش و رسیدگی موتور های جستجو گر شود و رتبه آنها را در نتایج شفا بخشد .

Atomos Shinobi؛ مانیتوری سبک با روشنایی بالا برای عکاسان و ویدئوبلاگرها

اتوموس (Atomos) مانیتور ۵ اینچی جدیدی موسوم به شینوبی (Shinobi) را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و امکان ارتباط از طریق درگاه HDMI برای عکاسان و ویدئوبلاگرها معرفی کرده است. به‌لطف استفاده از بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات، این مانیتور تنها ۲۰۰ گرم وزن دارد. علاوه‌بر این، در این نمایشگر از همان فناوری‌های HDR و پردازش رنگی بهره برده شده است که در دستگاه‌های ضبط‌وپخش محبوب و البته گران‌تر اتوموس نینجا V وجود دارند.

حداکثر روشنایی این مانیتور ۱۰۰۰ نیت است و که بدین ترتیب می‌توانید در محیط‌های پرنور نیز به‌راحتی از آن استفاده کنید. تراکم پیکسل‌ها هم در این محصول به ۴۲۷ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. در کناره‌ی دستگاه نیز شاهد وجود یک جک هدفون هستیم که امکان ضبط صدا با ابزارهای خارجی را فراهم می‌کند.

Atomos Shinobi Monitor / مانیتور اتوموس شینوبی

کالیبره‌‌ی رنگ‌های نمایشگر شینوبی توسط اتوموس به انجام رسیده؛ اما پشتیبانی از نرم‌افزار رایگان کالیبره‌سازی رنگی اتوموس و ابزار کالیبره‌سازی X-rite i1 Display Pro هم نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. باتری تعبیه شده در این نمایشگر خارجی نیز از نوع NP-F750 محصول سونیاست و مدت‌زمان شارژدهی آن به ۶ ساعت می‌رسد؛ اتوموس با هوشمندی این باتری را در میانه‌ی دستگاه قرار داده تا با توزیع وزن آن، تعادل مانیتور روی دوربین حفظ شود.

دهمین نسخه از رابط کاربری لمسی Atomos OS برای این محصول در نظر گرفته شده است. از جمله ویژگی‌های ارائه شده توسط این رابط کاربری می‌توان به Focus Peaking برای تعیین فوکوس درست روی سوژه، خطوط Zebra برای تعیین میزان نوردهی صحیح، هیستوگرام، ابزار Waveform، خطوط راهنما و ابزار بزرگنمایی اشاره کرد. همچنین، برای ویدئوبلاگرهایی که معمولا رو به دوربین می‌ایستند، امکان قرینه‌سازی تصویری نیز فراهم شده است.

Atomos Shinobi Monitor / مانیتور اتوموس شینوبی

هرچند این مانیتور حداکثر رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه به تصویر می‌کشد؛ اما درگاه HDMI این محصول از سیگنال‌های 4K با رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه هم پشتیبانی می‌کند. در حالت ثبت تصاویر HDR با استانداردهای HLG یا Log، این نمایشگر بیش از ۱۰ استاپ در محدوده‌ی دینامیکی را به‌نمایش می‌گذارد. تنظیمات پیش‌فرض مختلف گاما هم برای تطابق با سیستم دوربین‌های مختلف، در زمان تصویربرداری با استانداردهای Log یا HGL فراهم شده‌اند.


مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های Band را متوقف می‌کند

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که اپلیکیشن‌های Microsoft Band و Microsoft Health Dashboard از تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد ۹۸) به‌طور کامل از دسترس خارج خواهند شد. غول نرم‌افزاری ۲ سال پیش توسعه و تولید دستبند سلامتی خود را متوقف کرد، اما پشتیباتی از اپلیکیشن‌های مرتبط ادامه داشت تا کاربران موجود، از آن‌ها استفاده کنند. آن رویکرد نیز در تاریخ ۳۱ می و با توقف سرویس‌های پشتیبانی سمت سرور و همچنین حذف اپلیکیشن‌ها از مایکروسافت استور، گوگل پلی و اپ استور پایان خواهد یافت.

کاربران کنونی اپلیکیشن‌های Microsoft Band تا ماه می (اردیبهشت) امکان دارند تا اطلاعات خود را از آن‌ها خارج کنند. خدمات ابری مرتبط نیز در ماه ژوئن (خرداد) به کار خود پایان می‌دهند. کاربران پس از آن هم دستبندها خواهند توانست از خدماتی همچون شمارش قدم‌ها، ضربان قلب، بررسی تمرین‌های ورزشی، داده‌های فعالیتی، ردگیری خواب و قابلیت هشدار آن‌ها استفاده کنند. البته، مایکروسافت می‌گوید اگر کاربران دستبندها را ریست کنند، قادر به راه‌اندازی مجدد آن‌ها نخواهند بود.

برخی کاربران مایکروسافت می‌توانند هزینه‌های پرداخت شده برای دستبند را از شرکت دریافت کنند. ردموندی‌ها این امکان را برای کاربرانی فراهم کرده‌اند که داده‌های خود را از تاریخ اول دسامبر ۲۰۱۸ تا اول مارس ۲۰۱۹ (۱۰ آذر تا ۱۰ اسفند) از دستبند سلامتی به به پنل مدیریتی Health منتقل کرده باشند. آن‌ها برای کاربران نسخه‌ی اول دستبند، هزینه‌ی ۷۹.۹۹ دلاری و برای نسخه‌ی ۲، هزینه‌ی ۱۷۵ دلاری را به کاربران پس خواهند داد. البته، صاحبان دستبندهای شامل گارانتی نیز چنین امکانی دارند.

نسل دوم گوگل گلس اینترپرایز با مشخصات فنی ارتقاءیافته فاش شد

شاید گوگل نتوانسته با نسل اول عینک واقعیت افزوده‌ی خود، آنطور که باید توجهات عموم را به خود جلب کند، اما در سال ۲۰۱۷ با معرفی نسخه‌ی اینترپرایز این محصول توانست تا حدی نظر کاربران را به خود معطوف کند. حال براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی وب‌سایت 9to5Google، گفته می‌شود نسل دوم مدل اینترپرایز گوگل‌گلس به درگاه یواس‌بی نوع سی تجهیز می‌شود. علاوه‌بر این، گوگل برخی دیگر از مشخصات مدل جدید عینک هوشمند خود را ارتقاء خواهد داد.

بزرگ‌ترین تغییر ظاهری که در نسل دوم مدل اینترپرایز عینک گوگل‌گلس اعمال شده، استفاده از درگاه یو‌اس‌بی سی به‌منظور شارژ دستگاه است که جایگزین کابل مغناطیسی مورد استفاده در مدل‌های قبلی این محصول شده است. این تغییر منطقی به‌نظر می‌رسد زیرا از نظر گوگل به‌دلیل اینکه این دستگاه در کارخانه‌ها، انبارها و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ارائه دادن قابلیت شارژ سریع‌تر بسیار مهم‌تر از جنبه‌های زیبایی‌شناسی شارژر مغناطیسی است.

گوگل گلس 2

بنابه گزارش 9to5Google، نسخه‌ی به‌روزشده‌ی مدل اینترپرایز عینک گوگل‌گلس همچنین به پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز خواهد بود و از شبکه‌های ال‌تی‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ و وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac اشاره کرد. طبق گزارش یادشده، دوربین نسخه‌ی جدید گوگل‌گلس نیز نسبت به قبل ارتقاء یافته است. درواقع حسگر ۸ مگاپیکسلی مورد استفاده در مدل‌های قبلی حالا با یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی جایگزین شده است. این دوربین از ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم‌ در ثانیه و ویدیوهای 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. گوگل همچنین رحافظه‌ی رم گوگل‌گلس ۲ را به ۳ گیگابایت ارتقاء داده است. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که حافظه‌ی رم در دو مدل قبلی این محصول ۲ گیگابایت بوده است. به عبارت دیگر، این دستگاه اساسا یک گوشی‌هوشمند میان‌رده تا بالارده محسوب می‌شود که البته از لحاظ شکل ظاهری، ساختاری خاص دارد.

گوگل گلس ۲ / google glass 2

نسخه‌ی دوم مدل اینترپرایز گوگل‌گلس از نظر شکل و ظاهر کلی تغییر چشم‌گیری نداشته است، اما به‌نظر می‌رسد گوگل نیز همانند مایکروسافت و هدست هولولنز ۲، تمرکز اصلی خود را برای ارائه نسل فعلی تکنولوژی واقعیت افزوده بر مشتریان سازمانی معطوف کرده است. باتوجه‌به اینکه گوگل قبلا وعده‌های بسیار بلندپروازانه‌ای برای پلتفرم خود ارائه داده، شاید وضعیت کنونی عینک هوشمند این شرکت کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد، اما ساخت چنین محصولاتی در حوزه واقعیت افزوده می‌تواند گام‌های موثری برای ارائه دستگاه‌هایی باشد که کاربران عادی نیز بتوانند از قابلیت‌های آن بهره ببرند.

نظر شما در مورد نسخه‌ی جدید گوگل گلس چیست؟ لطفا دیدگاه‌ خود را با زومیت و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اپل؛ برترین شرکت فروشنده محصولات پوشیدنی در سه ماهه پایانی سال 2018

برخلاف باور عموم، استفاده از ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی و ردیاب‌های فعالیت‌های ورزشی در سرتاسر جهان در‌حال‌افزایش است. IDC امروز گزارش داد در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸، بازار جهانی فروش گجت‌های پوشیدنی ۳۱.۴ درصد افزایش یافته و اکنون به ۵۹.۳ میلیون دستگاه رسیده است. علاوه‌براین، میزان فروش کلی این محصولات تا پایان سال ۲۰۱۸ به‌میزان درخورتوجه ۱۷۲.۲ میلیون دستگاه رسیده است. با درنظرگرفتن فروش محصولات پوشیدنی در سال ۲۰۱۷ که جمعا ۱۳۵ میلیون دستگاه بوده، در سال ۲۰۱۸ رشدی ۲۷.۵ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

شایان ذکر است IDC اخیرا طبقه‌بندی خود را بازنگری کرده و حالا تعریف‌های جدیدی در حوزه‌ی محصولات پوشیدنی اعمال کرده است. یکی از این طبقه‌بندی‌های جدید اصطلاحا Hearables به‌معنای گوش‌دادنی‌ها است که هدفون‌ها و ایربادها را شامل می‌شود.

جیتش اوبانی، تحلیلگر ارشد تیم ردیاب‌های موبایلی در IDC می‌گوید:

در سال گذشته، بازار محصولات پوشیدنی گوش‌دادنی اساسا گسترش یافته و انتظار داریم این وضعیت در سال‌های پیش‌ رو نیز ادامه داشته باشد.

درادامه، اوبانی اشاره می‌کند:

حذف درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون در بسیاری از دستگاه‌های مدرن امروزی باعث شده هدفون‌ها و محصولات پوشیدنی گوش‌دادنی به یکی از نیازهای مهم بسیاری از کاربران تبدیل شود؛ به‌همین‌دلیل، نبرد بزرگ بعدی بین شرکت‌ها در این حوزه خواهد بود. 

افزایش استفاده از دستیارهای هوشمند در محصولات پوشیدنی، ازجمله هدفون‌ها و فرمول بی‌نقص شرکت‌ها برای فروش این نوع محصولات به مشتریان که اکوسیستم آن‌ها را هم کامل می‌کند و به‌راحتی روی مچ دست یا درون جیب قرار داده می‌شود، ازجمله دلایل دیگری است که باعث شده این بازار به‌طور چشمگیری گسترش پیدا کند.

بنابر اعلام IDC، بخش عمده‌ای از رشد بازار مذکور در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ به‌دلیل معرفی و عرضه‌ی محصولات پوشیدنی جدید در ماه‌های منتهی به فصل تعطیلات بوده است. علاوه‌براین، برخی از شرکت‌های مطرح گوشی‌های هوشمند خود را به‌همراه این نوع گجت‌ها به‌شکل بسته‌ای کامل می‌فروشند. در طبقه‌بندی دستگاه‌های پوشیدنی گوش‌دادنی، هدفون‌های بی‌سیم که محصولاتی چون اپل ایربادز، گوگل پیکسل بادز، بوز QC35ll و نمونه‌های دیگر را شامل می‌شود، اساسا به افزایش محبوبیت این نوع محصولات کمک‌ کرده است. براساس اعلام IDC، این گروه از محصولات پوشیدنی در سال ۲۰۱۸ میزان ۲۱.۹ درصد از بازار گجت‌های پوشیدنی را ازآنِ خود کرده است.

رشد ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸ درمقایسه‌با سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ به‌میزان ۵۵.۲ درصد بوده است و این محصولات درمجموع ۳۴.۳ درصد از بازار ابزارهای پوشیدنی را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ به‌دست آورده‌اند. این درحالی است که مچ‌بندها ۳۰ درصد از بازار یادشده را دراختیار دارند.

idc wearables

شرکت اپل در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸، با فروش ۱۶.۲ میلیون دستگاه پوشیدنی در صدر جدول قرار گرفته و بدین‌ترتیب، ۲۷.۴ درصد از کل سهم بازار مذکور دراختیار کوپرتینویی‌ها است. باید اشاره کنیم در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، میزان سهم اپل در بازار گجت‌های پوشیدنی ۲۹.۶ درصد بود؛ به‌همین‌دلیل، می‌توان گفت در سال جاری کاهش جزئی در سهم بازار این شرکت را شاهد هستیم. تعداد ۱۰.۴ میلیون دستگاه از محصولات پوشیدنی فروخته‌شده‌ی اپل ساعت‌های هوشمند این شرکت بوده‌اند و ۵.۸ میلیون محصول باقی‌مانده هدفون‌های بیتس و ایرپاد را شامل می‌شود. به‌طور کلی، این شرکت درمقایسه‌با سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ که موفق شد ۱۳.۳ میلیون دستگاه محصول پوشیدنی بفروشد، تقریبا ۳ میلیون دستگاه ابزار پوشیدنی بیشتری فروخته است. در سال ۲۰۱۸، درمجموع این شرکت اهل کوپرتینو موفق شد ۴۶.۲ میلیون دستگاه بفروشد و بدین‌ترتیب، ۲۶.۸ درصد از سهم بازار را دراختیار گرفته است. این میزان فروش رشد سال‌به‌سال ۳۹.۵ درصد را برای این شرکت به‌ارمغان آورده است. برای مقایسه باید اشاره کنیم میزان فروش کلی سال ۲۰۱۷ اپل ۳۳.۱ میلیون دستگاه و سهم این شرکت ۲۴.۵ درصد بوده است.

گزارش آی‌دی‌سی با آنچه ماه گذشته استراتژی آنالیتیکس اعلام کرد، کم‌و‌بیش هم‌خوانی دارد. براساس اعلام استراتژی آنالیتیکس، اپل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ سهمی ۵۱ درصدی در بازار ساعت‌های هوشمند داشته و در این بازه‌ی زمانی، ۹.۲ میلیون دستگاه ساعت هوشمنداپل‌واچ فروخته است.

در بین پنج شرکت برتر عرضه‌کننده‌ی محصولات پوشیدنی هوشمند، در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ شرکت چینی شیائومی در جایگاه دوم قرار گرفته و ۱۲.۶ درصد از سهم بازار را ازآنِ خود کرده است. گفتنی است سهم این شرکت در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ به‌میزان ۱۱.۶ درصد بوده است. این شرکت چینی در بازه‌ی زمانی اشاره‌شده، ۷.۵ میلیون محصول فروخته که درمقایسه‌با فروش ۵.۲ میلیونی سه‌‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ افزایش داشته است. افزونبر‌این، شیائومی رشد سال‌به‌سال ۴۳.۳ درصدی را تجربه کرده است. این شرکت در سال گذشته مجموعا ۲۳.۳ میلیون دستگاه ابزار پوشیدنی به بازار عرضه کرده است. میزان فروش این شرکت در سال ۲۰۱۷، درمجموع ۱۶.۱ میلیون دستگاه بوده که در سال ۲۰۱۸ به ۴۴.۶ درصد افزایش یافته است. باتوجه‌به این آمار، شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۸ درکل ۱۳.۵ درصد از سهم بازار ابزارهای پوشیدنی را دراختیار گرفته است. شایان ذکر است در سال ۲۰۱۷، سهم این شرکت ۱۱.۹ درصد بوده است. IDC یکی از دلایل این پیشرفت را سرمایه‌گذاری‌های اخیر شیائومی در اروپا و کشورهای آسیایی می‌داند.

idc wearables

شرکت هواوی نیز در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸ در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته و در این بازه‌ی زمانی، موفق شده ۵.۷ میلیون دستگاه بفروشد. در مقام مقایسه در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷، این شرکت چینی ۱.۶ میلیون دستگاه پوشیدنی به بازار عرضه کرده بود. بدین‌ترتیب، سهم هواوی از بازار محصولات پوشیدنی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ به ۹.۶ درصد رسیده است؛ درحالی‌که در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، این میزان ۳.۶ درصد بوده است. در سال ۲۰۱۸، این شرکت جمعا ۱۱.۳ میلیون دستگاه فروخته و ۶.۶ درصد از سهم کل بازار محصولات پوشیدنی را دراختیار دارد. این، یعنی فروش محصولات پوشیدنی هواوی درمقایسه‌با سال ۲۰۱۷ به‌میزان درخورتوجه ۱۴۷.۳ درصد افزایش یافته است. در سال ۲۰۱۷، این شرکت درمجموع ۴.۶ میلیون دستگاه به بازار عرضه کرده بود.