قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

طراحی سایت

سایت، وب سایت یا وبسایت کلماتی است که برای واژه Website در زبان پارسی استفاده می شوند. اگر منظور طراحی سایت دارید، به احتمال بسیار به اشخاص یا شرکت طراحی سایت که در این زمینه کار و جنبش می کنند هم مراجعه کرده اید. هر کس بسته به مهارتی که دارد، همان را توصیه می دهد و مثال این جملات را به شما تحویل می دهند:

اگر وب سایت به جز با دات نِت بزنی اشتباه بزرگی کردی. (ASP.NET یک زبان برنامه نویسی است که مربوط به شرکت مایکروسافت می شود، بعضی آن را ASP و برخی آن را زبان دات نِت (NET.) می گویند.) و برای شما مثال می زنند که دیجی کالا هم ASP هست و …
PHP اکنون تو گیتی حرف اول را می زنه. دیگه سایتت از بامیلو و شیپور که قرار نیست بهتر بشه.
عده ای هم هستند که فرقی ندارد با چه زبانی برای شما طراحی سایت کنند، فقط مهم این است که وعده طراحی سایت ارزان را می دهند. کسی که به دنبال طراحی سایت ارزان است اصلا صورت مسئله را متوجه نشده و کسی که طراحی سایت ارزان را وعده می دهد اصلا شخص مناسبی برای رفع این بیچارگی ما نیست. برخی هم به پیگیری نرم اسباب طراحی سایت می گردند.

طراحی سایت ارزان
طراحی سایت ارزان

 

[مطلب مرتبط: سئو چیست؟ ]

 

قیمت طراحی سایت یا هزینه طراحی سایت عدد مشخصی نیست و وابستگی به کیفیت شغل دارد.

در این وسط برخی هم می گویند، سایر دوره این ها گذشته و فقط CMS پاسخ می دهد.

(CMS یا Content Management System که به فارسی می شود “سیستم مدیریت محتوا”. این ایام در دنیا سرعت زیادی در رشد و به کارگیری طرف کاربران پیدا کرده اند. مثل وردپرس ، دراپال، جوملا و …) اما بهترین گزینه برای طراحی سایت شرکتی وردپرس است که می تواندی برای طراحی سایت شزکتی ازآن استفاده کنید.

به علت تکاپو نگارنده در دامنه تجارت الکترونیک  در پیوسته مطلب من تمام توضیحات خویش را با وردپرس پیوستگی خواهم داد.

در این مطلب تمام کوشش انجام خواهد شد که شما بتوانید، سایت باره نظر خودتان را طراحی کنید و به کسی احتیاج نداشته باشید (یا کمتر بیچارگی داشته باشید). مراحل به صورت گام به گام روشنگری داده خواهد شد. قبلا مطلبی تحت عنوان “از کجا آغاز کنیم” نوشته ام ولی این بار می خواهم به تفصیل آن را شرح دهم.

 آموزش طراحی سایت
طراحی سایت

طراح سایت باشید
گام1- برگزیدن دامنه برای برپایی سایت
اگر فکر می کنید برگزیدن گستره خیلی ساده و پیش پا افتاده است لطفا کمی صبور باشید این گام را لغایت پایان بخوانید و سپس اقدام به ثبت دامنه کنید.

دامنه چیست؟ اسم وب سایت را پهنه یا دامین می گویند. (نام پهنه من، یعنی اسم وب سایت من dimaht.com است)

1- کمی آینده بینی داشته باشید
آیا حاضرید با دامنه خویش ازدواج کنید؟

کاملا صحیح متوجه شده اید، چون کل چیز را در سایت به راحتی می توان تغییر عدل ولی تعویض گستره برخی مواقع اوقات اگر نگویم غیر شدنی بلکه خرج ی زیادی را به شما تحمیل می کند، از برندینگ الی اعتبار شما نزد گوگل و … بهتر است که آینده خودتان را با یک کوتَه فکری ابتدا نکنید.

2- از دامنه به صورت تطبیق ریزبین امتناع کنید
دامنه تطبیق که به اختصار EMD نمایش داده می شود مخفف عبارت Exact Match Domain می باشد. این نوع دامنه، به پهنه شامل واژه کلیدی نیز شناسایی می شود. (keyword Domain)

حتما شما هم دقت کرده اید که برخی از سایت ها دامنه ای که انتخاب می کنند دقیقا همان فعالیت، یا واژه کلیدی همان کار و جنبش را در پهنه پیمان می دهند.

مانند: com.لوله-بازکنی, Antivirus.ir , bilitarzan.ir

شاید در ماضی این کار در بالاآمدن در آن واژه کلیدی ویژه تاثیر داشت اما پس از چندین بار به روز شدن الگوریتم های گوگول دیگر راهکار مناسبی نیست.

نام دامنه حتی می تواند به نوع کار و جنبش هم مربوط نشود. مانند: بامیلو، اسنپ

نکته برای وب فارسی: کوشش کنید از پهنه هایی که پایان آنها “ه” یا در آن ها “و” هست لغایت جایی که می توانید پرهیز کنید. (اگر می توانید، اگر نه که آنچنان هم مهم نیست)

جوراب: joorab, jourab, juorab

خانه: khaneh, khane

3- اسم تجاری خود را برای حوزه کاربرد کنید
آن سرشناس را که می خواهید مردم شما را با آن بشناسند بر روی دامنه سایت خود بگذارید. سرشناس که می خواهید با آن به یک برند تبدیل شوید. اما در اسم تجاری شدن هم کوشش کنید کوته فکری نکنید. مانند: دیجی کالا، که اندیشه می کرد برای دائم قرار است کالای دیجیتال بفروشد اما امروزه محصولات کثرت دارد. کوشش کنید حوزه شما یک الی دو کلمه باشد.

بعضی از سایت ها پافشاری می کنند دامنه باید به شکلی باشد که قابل به ذهن تفویض باشد، اما ایمان بفرمایید این نکته آنچنان هم مهم نیست.

نکته: هرگز با برند های دیگر اقدام به خرید پهنه نکنید.

4- از پسوند های رایج بهره‌گیری کنید
طراحی وب سایت

TLD مخفف Top Level Domain می باشد به معنای حوزه سطح بالا، به پسوند هایی مانند: org ,net ,com گفته می شود(رایج ترین آن ها هم com می باشد). البته گستره های ملی هم قابل قبول هستند مشابه خرید پهنه ir

کماکان پسوند com ، سریع ترین و آسان ترین پسوند موجود می باشد.

ثبت گستره دات کام پیشنهاد می شود.

همانطور که در تصویر تماشا می کنید درصد بالای از سایت های دانشمند را پسوند com به خویش برگزیدن داده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.