قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اولین ملاقات با اینترنت ۵G در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶

کنگره جهانی موبایل

درحالی‌که اپراتورهای مخابراتی سعی دارند اینترنت ۳G و ۴G را در سطح جامعه همه‌گیر کنند، کم‌کم نشانه‌هایی از ظهور و رشد اتصال ۵G دیده می‌شود. کمتر از دو هفته‌ی دیگر در بارسلون اسپانیا، بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباطی دنیا قرار است دستاوردهای خود را در حوزه‌ی موبایل به نمایش دربیاورند. به احتمال زیاد در MWC 2016، شرکت‌هایی مثل نوکیا، اریکسون، کوالکام و اینتل درباره‌ی اینترنت ۵G حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی چه دردی را دوا می‌کند و در کدام بخش‌ تکنولوژی بیشتر کاربرد دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

 ‌‌‌‌    ‌‌‌‌    ‌‌

  • پیش از هر چیزی پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد اتصال ۴G‌، مطلب زیر را بخوانید:

‌‌‌         همه‌ی آن‌چه درباره‌ی ۴G LTE باید بدانید

  • اگر می‌خواهید دیدی کلی نسبت به مراسم MWC 2016 پیدا کنید، مطالعه‌ی مطلب زیر را توصیه می‌کنیم:

         رویداد بزرگ MWC 2016؛ خلاصه‌ای از آنچه تا این لحظه از کنگره‌ی جهانی موبایل می‌دانیم

     ‌‌‌

معرفی گوشی‌ها، تبلت‌ها و احتمالا هدست‌های واقعیت مجازی، از جمله اتفاقاتی هستند که در نمایشگاه MWC‌ امسال شاهدشان خواهیم بود. اما شاید ستاره‌ی واقعی این مراسم، اینترنت ۵G‌ باشد. تقریبا تمامی شرکت‌های حاضر در این رویداد می‌خواهند شمایی از کاربردهای نسل بعدی شبکه‌های مخابراتی را به ما نشان بدهند. پیش‎بینی شده که استفاده‌ی عمومی و تجاری از اینترنت ۵G از سال ۲۰۲۰ شروع شود. اما از الان تا چند سال آینده، در مورد این فناوری و استاندارهای مربوط به آن، بسیار خواهیم شنید.

شرکت‌های SK Telecom و NTT DoCoMo حرف‌های زیادی برای گفتن در MWC 2016 دارند. دو سازنده‌ی مطرح تراشه‌های الکترونیکی، یعنی اینتل و کوالکام هم برای معرفی دستاوردهای‌شان برنامه‌ریزی کرده‌اند. اریکسون و نوکیا هم چند پیش‌نمایش را برای این رویداد تدارک دیده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.