قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 22

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

زندگی حرفه‌ای استیو جابز به روایت تصویر

استیو جابز

«استیو جابز» در سال ۱۹۷۶ به همراه «استیو وزنیاک» و «رونالد وین» شرکت اپل را بنیان نهاد و با جدیت تمام در این شرکت مشغول به کار شد. او در طول حیات‌اش با روحیه‌ای مثال‌زدنی در مسیر موفقیت گام برداشت و الهام‌بخش بسیاری از افراد شد. استیو جابز در ۲۴ فوریه‌ی سال ۱۹۵۵ در سان‌فرانسیسکوی آمریکا متولد شد. این انسان پیش‌رو در سن ۵۶ سالگی (۵ اکتبر ۲۰۱۱) در شهر پال آلتو درگذشت. به مناسبت سالگرد تولد استیو جابز پیشنهاد می‌کنیم با ما باشید تا برش‌هایی از زندگی او را در قالب تصاویر مرور کنیم.

1

در سن ۲۲ سالگی و در سال ۱۹۷۷، «استیو جابز» جوان در کنفرانس سالانه‌ای با نام West Coast Computer Faire، کامپیوتر Apple II را به همگان معرفی کرد.

2

چند سال بعد در سال ۱۹۸۴، «استیو جابز» در کنار «جان اسکالی»، مدیر عامل آن زمان اپل، از اولین کامپیوتر مکینتاش رونمایی کرد. این کامپیوتر به همراه ماوس و رابط کاربری گرافیکی عرضه شد و توانست موفقیت‌های تجاری زیادی را نصیب اپل کند.

3

در سال ۱۹۸۵، «استیو جابز» در جدال قدرت با هیات مدیره و به‌خصوص «جان اسکالی»، اپل را ترک کرد و شرکت NeXT را بنیان نهاد.

4

«استیو جابز» به‌عنوان مدیر عامل شرکت «نکست» کار خود را ادامه داد تا این‌که شرکت اپل در سال ۱۹۹۶، «نکست» را تصاحب کرد.

5

«استیو جابز» در ۴۰ سالگی به یکی از ثروتمندترین افراد آمریکا تبدیل شد و شهرت‌اش به‌عنوان یک فرد نوآور و بااستعداد در همه‌جا پیچید. در نظر داشته باشید که استیو، تنها پس از یک ترم تحصیل در Reed College، تحصیلات دانشگاهی را رها کرده بود.

6

«استیو جابز» پس از بازگشت به اپل، به‌سرعت و با جدیت تمام، کار خود را ادامه داد. تصویر بالا مربوط به سال ۱۹۹۸ است. کامپیوتر iMac در همین سال رونمایی شد. از این تاریخ به بعد حرف انگلیسی i در ابتدای نام اکثر محصولات و سرویس‌های اپل مثل آیپاد، آیفون، آیپد و آی‌کلود دیده شد. حرف i به کلماتی مثل اینترنت یا internet، نوآوری یا innovation و فردی individual اشاره دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.